Antalya Fizik Tedavi, Fiyatları

Antalya Fizik Tedavi uygulamaları ile hastaların fiziksel sorunlarının çözülmesi, vücudun işlevsel fonksiyonlarının ve hareket kabiliyetlerinin geri kazandırılması sağlanır.

Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Uzmanı eşliğinde uygulanan Fizik Tedavi Hareketleri sayesinde kişilerin sosyal hayatta yaşadığı problemler giderilip genel refahlarının kazandırılması amaçlanır.

Antalya Fizik Tedavi Uzmanı Dr. Feride EKİMLER SÜSLÜ eşliğinde doğruluğu kanıtlanmış teknikler ve egzersizler kullanılarak hastaların tedavi süreci hızlandırılmaktadır.

Fizik Tedavi kapsamında uygulanan egzersiz ve teknikler sayesinde, çeşitli masajlar ile kombine edilerek kişinin sağlığına kavuşma süreci hızlı ve konforlu hale getirilmektedir.

Fizik Tedavi Nedir?

Fizik Tedavi hastaların beyin, omurilik, sinir, kas, kemik, eklem bölgelerinde oluşan bağ yaralanmaları ve diğer hasarlar sonrasında hareket kabiliyeti azalan veya tamamen kaybolan hastaların işlevsel fonksiyonlarının geri kazandırılması işlemidir.

Antalya Fizik Tedavi, hastaların tedavisinde fiziksel yöntem ve tekniklerin Antalya Fizyoterapist eşliğinde uygulanmasıdır. Fizik Tedavi sürecinde kişilerin fiziksel sorunları ele alınıp hareket bilimine odaklanılarak çözümler aranır.

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon uygulamaları sayesinde iyileşme ve beden zindeliği geliştirilirken, yaralanmaların da önlenmesi amaçlanır.

Fizik Tedavinin Amaçları

Hastaların Fizik Tedavi olmak için sebepleri ve tedavi sonunda hedefleri değişiklik göstermektedir. Hastanın yaşadığı probleme ve fiziksel yapısına göre değişmekle birlikte Fizik Tedavi Uygulamaları sonrası amaçları şu şekilde sıralayabiliriz;

• Eklemlerin hareket kabiliyetlerinin artırılması,
  • Kasların güçlendirilmesi,
  • Eklemlerde stabilizasyon sağlanması,
  • Kas esnekliğinin kazandırılması,

Yukarıda belirttiğimiz tüm bu etkilerle birlikte hastanın genel sağlık yapısı iyileştirilmekte, bağımsız olarak günlük yaşam aktivitelerini sürdürmesi amaçlanmaktadır.

Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Fizik Tedavi, hastaların yaşadığı problemlerin giderilmesinde tek başına kullanılabildiği gibi yardımcı tedavi yöntemi olarak da tercih edilmektedir.

Antalya Fizik Tedavi Uzmanı öncelikle hastayı muayene ederek tıbbi öyküsünü ve fiziksel durumunu öğrenir. Öğrenilen bilgiler ışığında tedavi yöntemi belirlenip, tedavi planı oluşturulur.

Aşağıda belirtilen tedavi yöntemlerinin biri veya birkaçı kombine edilerek hastaya belirlenen periyotlarda uygulanır. Antalya Fizik Tedavi Doktoru tarafından tercih edilen yöntemler arasında;

• Masaj ve Manipülasyon,
  • Hareket ve Egzersizler,
  • Elektro Terapi,
  • Ultrason,
  • Lazer Uygulamaları,
  • Sıcak ve Soğuk Uygulamaları,
  • Hidroterapi,
  • Tens,
  • Kısa Dalga Diatermi,
  • Kuru İğneleme ve Akupunktur,

Bulunmaktadır.

Fizik Tedavi Süresi

Fizik Tedavi Seans Süreleri ve uygulanacak seans sayısı;

• Hastanın yaşına ve fiziksel yapısına,
  • Tedaviye ihtiyaç duyulan vücut bölgesine,
  • Kişinin rahatsızlığının boyutuna,
  • Hastaya uygulanacak Fizik Tedavi yöntemine,

bağlı olarak değişiklik göstermektedir.

Standart prosedüre göre uygulanan Fizik Tedaviler 10 ila 20 seans arasında sürebilmektedir. Seans süreleri ise 60 ila 90 dakika aralığında olmaktadır.

Antalya Fizik Tedavi Doktoru olan hocamızın belirlediği yöntem ve tedavi planı düzenli şekilde hastaya uygulandığında ağrılar azalmaya başlar ve zamanla bu ağrılarınızdan kurtulursunuz.

Hastalar Fizik Tedavi seansları aldıkları sırada herhangi bir acı hissetmezler. Bazı durumlarda ağır hareket ve egzersizler gerektiren tedaviler sebebiyle bölgesel ağrılar oluşabilir. Oluşan bu ağrılar kısa sürede geçmekle birlikte iyileşme sürecinin bir parçası olarak belirtilebilir.

Fizik Tedavi Hangi Bölgelere Uygulanır?

Fizik Tedavi her yaşta insana uygulanabilen güvenli bir tedavi yöntemidir. İnsanların vücudunda Fizik Tedavi uygulanan bölgeleri ve sebepleri şu şekilde sıralayabiliriz;

• Sırt ve Bel Bölgesi (Ağrılar ve Duruş Sorunları),
  • Boyun ve Omuz Bölgesi (Yumuşak Doku Yaralanmaları, Eğrilik, Tendinit),
  • Eklemlere (Yaşa Bağlı Eklem Ağrıları ve Rahatsızlıkları),
  • Diz, Ayak Bileği, Dirsek, Omuz, El Bileği (Burkulma, Gerilme, Yırtık, Çıkık Oluşması),
  • Kalça Bölgesi (Ameliyat ve Protez İşlemleri Sonrası),
  • Omurilik Bölgesi (Yaralanmalar ve Bağ Rahatsızlıkları),

Tüm bu durumlarla birlikte insanlarda vücut bölgelerinde oluşan ödem, şişlik, morarma, kas iltihabı, bağ yaralanmaları gibi durumlarda da Fizik Tedavi Yöntemleri tercih edilmektedir.

Fizik Tedavi Faydaları

Fizik Tedavi uygulamaları her yaşta insanın faydalanabildiği, kişilerin rahatsızlıklarına ve yaralanmalarına çözümler sunan ameliyatsız tedavi yöntemidir.

Doğru Fizik Tedavi Yöntemi uygulanması sonucunda hastalar rahatsızlık öncesi fiziksel durumuna ve hareket kabiliyetine ulaşmaktadırlar.

Fizik Tedavi Faydaları arasında;

• Ağrıların azaltılması ve zamanla yok edilmesi,
  • Yaralı dokuların iyileştirilip ameliyatsız çözümler sunulması,
  • Hareket kabiliyetinin artırılıp vücut dengesinin korunması,
  • Yaşlanma ile başlayan işlevsel sorunların giderilmesi,
  • Ameliyat sonrası hızlı iyileşme süreci sağlanması,
  • Kullanılan ilaçlara bağımlılığın sonlandırılması,

şeklinde belirtilebilir.

Fizik Tedavi Faydaları

Fizik Tedavi Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Fizik Tedavi uygulaması sonunda insanların vücutları, iskelet yapıları ve bağ dokuları güçlendirilip karşılaşabilecekleri sorunlara karşı daha dirençli olmaları sağlanır.

Antalya Fizik Tedavi Uzmanı tarafından tedaviniz tamamlansa dahi doktorunuzun belirttiği bazı hareket ve egzersizlere devam edilmesi gerekmektedir.

Kişinin kazandığı sağlıklı yapıyı koruması, Fizik Tedavi sonrası kendisine verilen günlük programı uygulaması ile mümkündür.

Fizik Tedavi sonrası dikkat edilmesi gereken hususlar

• Düzenli egzersiz yapılıp vücut hareketliliği devam ettirilmelidir,
  • Kişiler doktorunun verdiği diyet programına uymalı, beslenme ve sıvı tüketimine özen göstermelidir,
  • Yeterli dinlenme yapılmalıdır,
  • Uyku düzenine çok dikkat edilmelidir. Özellikle vücutta onarım işlemleri uyku sırasında hızlanmaktadır. Bu sebeple doğru uyku rutini oluşturulmalıdır,
  • Evde yapılması gereken egzersizler doğru şekilde ve zamanda yapılmalıdır,
  • Bol su tüketilmelidir. Su tüketimi vücuttaki hidrasyona yardımcı olacaktır.

Antalya Fizik Tedavi Fiyatları

Antalya Fizik Tedavi Fiyatları konusunda diğer tüm sağlık uygulamalarında olduğu gibi hastaları muayene etmeden net bir fiyat belirtmek mümkün değildir.

İletişim kanallarımız aracılığıyla bize ulaşıp Antalya Fizik Tedavi Fiyatları hakkında bilgi almak isteyen hastalarımızı öncelikle Antalya Fizik Tedavi Merkezimize davet ederek uzman doktorumuz tarafından yapılacak muayene sonucu net bilgi verebileceğimizi iletmekteyiz.

Antalya Özel Fizik Tedavi Merkezi fiyatlarını belirleyen faktörleri;

• Uygulanacak Fizik Tedavi yöntemi,
  • Hastanın yaşadığı rahatsızlığın boyutu,
  • Hastanın fiziksel durumu ve yaşı,
  • İşlemi yapacak Fizik Tedavi Doktoru tecrübesi,

olarak belirtebiliriz..

Antalya Fizik Tedavi Fiyatları hakkında bilgi almak, Antalya Özel Fizik Tedavi Merkezimizde Uzm. Dr. Feride EKİMLER SÜSLÜ eşliğinde fiziksel durumunuza ve bütçenize uygun fiyatlar ile tedavinizi olmak için;

Hemen Bizimle İletişime Geçin.